Tuesday, August 11, 2009

PEMUDA PAS PERAK hari ini kemuka...

Tak habis habis Pemuda pas perak hari ini kemuka permohonan kepada Majlis Bandaraya Ipoh nak adakan himpunan desak bubar DUN Perak di Stadium Perak 17 Okt ni


Sent via BlackBerry from Maxis

4 comments:

  1. UMNO Bangun
    pemuda pas ini tak habis-habis nak buat perangai. Dah tahu Si Nizar Katunis ini pengkhianat bangsa nak bela buat apa. Depa Nak minta bubar DUN perak ni bagi aku samalah macam nak Durhaka dengan tuanku sultan perak.Teruk sangat Taksubnya orang pas ni dengan ajaran nizar songsang ni yang mohon sembah durhaka. Nasib Baik perak dapat dirampas BN Kembali kalau tak habis Tanah dan harta pusaka bapak aku kat perak tu jatuh kat bangsa asing.

    ReplyDelete
  2. Kala jengking.......
    Kepada pemuda dan orang-orang pas ni tak payahlah nak buat kerja bodoh. Lebih baik duduk rumah layan keluarga lagi baik. Buat apa nak minta Bubar DUN perak kan ke Makamah dah putuskan yang DUN Negri Perak di bawah BN itu sah disisi undang-udang dan perlembagaan.Teman Rasa ada ke baiknya minta agar Parti Pas ini dibubarkan dan masuk UMNO kerana sejak bergabung dengan PKR dan DAP ni Pas dah macam melukut ditepi gantang dan banyak kes-kes dan isu-isu islam Parti pas tak boleh bela Contohnya kes arak kat selangor. Teman rasa lebih baik orang-orang pas ni tunggu aje pilihanraya ke 13 nanti baru bubar dun..jimat kos.....Muwah wkakakak.

    ReplyDelete
  3. Nukilan untuk PAS PERAK.

    Sdrku sebangsaku dan SeAgamaku dari PARTAI PAS.

    Sudah lar, sedar-sedar diri lar!. Saya nak tanya apa yang kau orang dah buat waktu memerintah Perak 11 bulan.

    Tolong jawap apa yang saya listkan dibawah ni:-

    1) Apakah kejayaan yang kau orang bawa untuk Bangsa Melayu?

    2) Kenapa kau orang begitu dayus boleh bersetuju untuk meluluskan tanah negeri ini walau apapun statusnya kepada bangsa asing hingga ke status kekal dan 999 tahun? Ade ker sebelum ini bangsa kita pun diberikan tempuh selama itu? Ingat bangsa kita adalha bangsa yang berjuang hingga ada yang terbunuh demi mempertahankan negara? Inikah cara kau orang buat, hingga nak melacurkan tanah pesaka negeri yang diperjuangkan dahulu?

    3) Bangsa asing tidak pun memberikan pengorbanan yang besar semasa zaman penjajahan dan zaman komunis, malah mereka telah banyak yang menyebelahi mereka? Lupakah kau orang sejarah itu?

    4) Apa dah jadi dengan status tanah yang digezetkan untuk Majlis Agama Islam Perak, diSg Siput, kenapa boleh beralih tangan ke Sekolah Cina?

    5) Semasa kau orang perintah dan Nizar al Penderhaka itu menjadi Menteri Besar, kuat ker suara Melayu kau orang berbanding bangsa lain? Sedar tak kau orang hanya kuda tunggangan mereka dan lebih molek kalau dikatakan kau orang jadi KELDAI BODOH yang ditunggangi untuk kerakusan mereka (DAP)

    6) Kenapa membiarkan tanah balak terlepas (1000 ekar) kepada Syarikat yang menjadi proxy DUA orang KANAN DAP Perak, hingga membolehkan mereka membeli Hotel Regency di Ipoh? Ingat mereka baru 11 bulan dapat memerintah bersama PAS tetapi mereka dah siap perancangan untuk mengaut semua hasil mahsulnya, Alhamdulillah ALLAH tidak redha perkara itu berlaku, sebab sebusuk-busuk BN yang memerintah, mereka masih lagi orang Islam dan tunduk kepada perintah & mentaati ALLAH.

    7) Kenapa semasa PAS hilang kuasa dan memberontak serta berdemontrasi sehingga menghina Raja-Raja Melayu terutamanya Sultan Perak, kenapa hanya orang-orang Melayu jer yang rela menderhaka, dimana kawan=kawan baik kau tu DAP. Sedar tak kau orang mereka telah menggunakan duit untuk membeli kau orang yang bodoh laknat untuk sanggap menyanggah Raja. Muka mereka tak nampak langsung. Pada hal wakil mereka lar yang ramai dalam ahli Pakatan Pembangkang. Sedar tak semua itu?

    8) Mereka menempelak Raja, secara simbolik dan menggunakan kau orang, ibarat kau orang sudah jadi perempuan sundal yang sanggup dilacurkan. Tapi kuasa mereka yang dapat, fikir lar kalau hanya 6 orang wakil dan tak semua yang berpelajaran pun dan nak pimpinan 18 DAP yang kebanyakan terdiri dari golongan Lawyer yang dah memang kaki belit dan penipu, apa yang kau orang nak banggakan jia nak memerintah?

    Jadi sedar-sedar lar wahai bangsaku SeIslamku. Ingat sebusuk-busuk orang UMNO mereka jugalah yang boleh membacakan TALQIN bila hangpa MATI, begitu jugalar sebaliknya, sebab KIBLAT kita sama. Nga & Ngeh tak tahu pun baca talqin dan solat jenazah, yang mereka tau bawa lilin dan cong ceng cong ceng mulut komat kamit, dalam hati mampus kau lar, hangpa semua tau ker?

    Jadi akhir kalam, sudah lar tu, apa nak sangat kesana-kemari berteriak nak bubar DUN, yang akhirnya kalau kau orang menangpun kerusi kau orang tak banyak macam dulu jer mungkin lagi kurang sebab orang melayu sudah sedar? Yang kau orang nak berteriak ni apa, Sultan dah perkenan sebab dia tau siapa yang dapat suara banyak? Masa Nasaruddin lompat dulu, kau orang tak bising pun malah tergelak besar dan macam macam yang diperkatakan, tak pulak cakap anti lompat, tetapi bila die lompat balik dan bawa dua orang yang dah sedar kenapa terpekik terlolong, sampai sekarang tak mau menerima QADRAT & IRADAT ALLAH, mana Islamnya kau orang yang dalam rukun Iman pun ada menyebut Percaya kepada QADHA & DADAR ALLAH. Kenapa masih nak menempelak? Tak Islam kah ANDA.

    Pesanan Saya Sudah, Sudah lar berpijaklar dibumi yang nyata, k.

    Wassalam.
    Ikhlas dari,
    Azhari Hj Abu
    Tim. YDP Kesatuan Anak Anak Muda Islam Perak (KAMI)

    ReplyDelete
  4. PAS memang dulu lagi dah bodoh. Dah sultan tak nak bubar DUN, yang terhegeh2 lagi tu apa cer..??? Sebenarnya sultan dah cukup masak dengan perangai pecacai Pakatan Rasuah (PR) yang hanya tahu dapat kuasa untuk menjadi Perosak Rakyat (PR). Buat Nijar namrud, ko pi minta keja dengan Al-Juburi je la. Jadi penjilat utama malam jumaat.

    ReplyDelete