Monday, April 27, 2009

Bukti pkr besama yahudi dan egen cia

Ini sekali saya cabar saifuddin jika benar beliu tidak terlibat degan yahudi saman saya ini adalah gambar beliu bersama walter chia di kelab cinta sayang sugai pertani .walter chia adalah salah seorang first secertery singapore gambar ini ditangkap sewaktu beliu sedang berbincang dgn saifuddin walter chia adalah wakil dari singapore ..... Yang kita rata rata tahu dibelakang mereka didalangi oleh yahudi gambar ini telah tersebar luas dan bermacam tuduhan telah di lontar kepada saifuddin kenapa sehingga sekarang dia diam tak bersuara jika tidak benar sekali saya ulang kepada saifuddin saman saya jika tidak benar
Sent via BlackBerry from Maxis

4 comments:

  1. saya kagum dengan keberania saudara..teruskan perjuangan saudara demi negara kita...

    ReplyDelete
  2. teruskan perjuangan sdr ...

    pejuang bangsa

    ReplyDelete
  3. ~pertelingkahan itu membawa kepada kecelakaan..kecelakaan itu membawa kepada kehancuran..kehancuran itu adalah titik dimana berakhirnya sebuah perpaduan..Islam itu syumul..berjuang ke arah menegakkan syiar & hukum Allah..pernahkah kita??~

    ReplyDelete
  4. Saya juga kagum dengan keberanian saudara. Teruskan perjuangan demi bangsa, ugama serta tanahair. Saya teringat komen seorang rakan saya dari luar negara selepas PRU 12. Beliau mengatakan Malaysia tidak akan aman selepas ini kerana kuasa luar sentiasa dibelakang pehak tertentu disini.

    ReplyDelete